myblackbird.blogg.se

En skrivande själ

Då var det igång, Kaos nr 2

Kaos Projekt nr 2 är. Den allra första serien jag skrev. Kommer bli antingen en enda tjock omgjord bok. Eller så blir det en triologi av alla sex delar istället. Jag har snabbt fått två böcker till en sammansatt story på 225 sidor. Nu är det genom kontroll som gäller. Så storyn inte blev konstig, försök till att fixa språknivån utan att krångla till det allt för mkt. Men Jag kommer att lägga upp varje bok, i sin ursprungsform på dikta.se ... några kapitel är ur kassa och rent av löjliga ... men jag gick i sjätte årskurs, så det är bara att ta det med en nypa salt.
Bok 3 ska avslutas och fyran ska påbörjas xD Sen är det bara de andra två kvar ... haha O_o
 
Jag kommer att berätta om bok-projekten som jag kallar kaos xD Ni förstår sen varför ...
 
lite snabbt om
Projekt 1 - Mina noveller, ja precis alla xD Kommer bli en *host* bok ... xD
Projekt 3 - Triologi xD
Projekt 4 - Den nya serien, som tog över platsen av serien från projekt 2 ... rörigt jag vet.
 
Japp, alla fyra är olika storys xD
 
Ja alltså det var om dem ... vill ni verkligen veta resten ... X_x hahah xD
 
 http://heartmagic.blogg.se
 
 
 
Taggar: Bokplan, Böcker, Konst, Projekt, Tryckning, blogga, bokidé, galen, idéer, kaos, tryckplan;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: