myblackbird.blogg.se

En skrivande själ

Projekten är igång

Ah mkt projekt i rullning känner jag, ska bli kul med allt. Snart så får ni veta vad som händer om Thed To The Top 2013. Awesome, men mer om det senare på http://heartmagic.blogg.se
 
Nu så har jag en W&W 2 på g också. Men ett bildprojekt som jag snart ska börja fotografera för. Lite idag och sedan på måndag skulle jag tror jag har tid. Ni kommer få se självaste bilderna och kanske lite bakom kameran också xD Japp, kul kommer det bli iaf. Flera modeller för detta, ah inga namn kommer ut :P Sen så har vi ett annan bildprojekt som är lite efter tack vare fel plats, för lite folk.
 
Ingen mer idag, måste dra
 
Take care!
Taggar: Bilder, Böcker, Plan, Projekt, Thed Björk;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: