myblackbird.blogg.se

En skrivande själ

Tidens Ramar

Ja den boktryckplanerade Boken xD Bra där .... iaf, planen är att den blir klar om cirka 2 månader. Och ja den kommer bli klar där omkring, dock så tar det tid sedan att få svar från bokförlagen. Vilka jag tänker skicka in till?
Först är det BC - Bonnier Carlsenförlaget.
Men eftersom man sällan lyckas på första försöket så har jag en del andra också, men helst vill jag ha BC ... annars så tar jag kontakt med ett tryckeri istället och tar den vägen. Detta är en plan jag har haft i snart två år, men eftersom det är lättast att vara 18 så väntade jag med allt och skrev ner "kartan" av boken först. Så nu mera är det att få ner hela storyn. Hälften har jag nedskrivet, resten är kvar på pappret, mesta är i huvudet. Japp, alla mina storys är i huvudet. Från början till slutet. Nej jag är inte galen xD
 
Sedan har vi då min Youtube Kanal som ska komma igång, så fort jag fixat mitt filmredigeringsprogram. Vilket jag antingen får nästa månad eller i Juli xD Men det betyder inte att jag inte kommer bråka med datorn och lägga upp några tester xD Youtubes filmhantering är lite jobbig att arbeta med xD för 23 sekunder tog det mer än en timme ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Taggar: Bokplan, Böcker, Tryckning, bokidé, boktryckning, tid, tryckplan, youtube;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: