myblackbird.blogg.se

En skrivande själ

W&W2 - Boken - Annars

Skriver på W&W 2 just nu, och en av de nyare novellerna. Boken börjar jag nu att läsa igenom lite smått. Sidorna ökar, är nu på 86 ... även om jag inte hunnit skriva så mycket så går det framåt, börjar snart, nästan eller ja typ komma till mitten av den xD. Har jobbet, dansen och lite prov i skolan nu som håller mig borta från bloggen, skrivandet och så vidare. Om ni vill höra om den helt sjuka händelsen under simningen idag så är det http://heartmagic.blogg.se som gäller.
 
Kom på en ny story, men ska se vilka noveller jag kan få ihop till en ... ja ni minns mina kaos projekt kanske xD
 
Håller på med projektet Thed To The Top 2013 - Tre ungdomar ett projekt med ett enda mål!
finns på fb, wordpress.com, twitter och Instagram. Sök bara på projekt namnet så hittar ni oss.
 
 
Taggar: Bokplan, Böcker, Skrivning, Thed Björk, blogga, dans, gott skratt, jobb, noveller, prov, simning, skola;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: