myblackbird.blogg.se

En skrivande själ

Fick en idé

Jag kom ju på en ny novell då, men sen så tänkte jag slå ihop tre noveller till en ... delvis iaf xD
 
Men lite arbete med den nya innan jag fortsätter på Boken. Ah dags att börja arbeta mer med den för att få ett färdigt resultat. Dessutom väntar jag på min kollektion till den också ... ah mer spännande. Dock är det ingen brådska med den eftersom det tar lite tid att skriva klart storyn men också rättningen av den. Jag skriver ju lite som jag gör xD Höhö ...
 
Mer kul idag då, nä men det är väl mesta dels skrivning som gäller. Både innan och efter grillningen ikväll.
 
//myblackbird
Taggar: Amanda Garvanovic, Böcker, Skrivning, SvartaFågeln, Tryckning, noveller, tryckplan;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: