myblackbird.blogg.se

En skrivande själ

Tryckningen!

Okej, jag kan inte säga exakt när jag ska skicka in boken. Men jag hoppas att det blir efter jullovet då jag kommer ha tid med att gå igenom allt material. Jag kollade på lite nedskrivna saker för att se hur länge jag ha skrivit ner saker till boken, alltså bokkartan. Snart över ett år sedan jag började på storyn.
Tackar Julio från poeter.se för den matchande dikten som är med på första sidan i boken, tips är att läsa några av hans verk. Riktigt bra poet med fina verk, med stora som små ord. Håller tummarna för att slutresultatet ska bli bra och hoppas att boken hamnar i Sveriges bibliotek en dag.
 
Gillar ni att sjunga eller skriva, eller dansa. Ja då ska ni göra det oavsett kritik.
Jag kanske inte lyckas med mitt första tryckförsök, men det kommer inte att hindra mig från att fortsätta att skriva eller skicka in storys. Man utvecklas med tiden och bemästrar sin kategori.
Jag har skrivit över 6 år nu, jag har försökt skicka in ett material innan men fick ett nej. Men som ni märker fortsätter jag för det. Man kan. Alla kan om man bara vill och försöker.
 
Take Care and Be Strong!
 
 
 
Taggar: Bokplan, Min dröm, My dream, Skrivning, Tryckning, råd, skriva, tips, tryckplan;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: