myblackbird.blogg.se

En skrivande själ

OYES!

Haha random 0.o
 
Iaf, simmat idag med Clara, två timmar cirka. Promenad i en timme också, och det var Kallt! Haha xD
 
Nu så har jag spelat ett tag, skrev vidare på boken och nu ska jag käka ngn macka innan jag avslutar skrivningen med ett sista game.
 
Simning, stor rekommenation. Bra för leder, ryggen och du blir trött om du simmar i minst en timme. Gym är inte heller fel. Nästa vecka blir det flera tränings tips, bilder kommer oxå och så vidare.
 
Att ta två timmar om dagen för att träna, du tjänar på det i längden.
 
Varför jag tränar mer nu, jag sitter ner mycket för att skriva och liknande.
 
(  Dansen börjar på måndag! Awesome! <3   )
  
Konst är inget fel på, man får bara inte glömma bort sig själv!
 
Take Care!
Taggar: Konst, Skrivning, bra för leder, bra för ryggen, livet, ryggproblem, träning, träningstips;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: