myblackbird.blogg.se

En skrivande själ

Novelltävling

Jag har den här tidiningen Skriva och hittade då en novelltävling, med tema SE UPP. Någon mer som vill vara med. Deadline - 21 sept. Tema - SE UPP. Tecken inkl. mellanslag - 4000. skicka till [email protected]
 
Jag då, har lite svårt att skriva korta saker, så det ska bli lite spännande. Hade lite bollkastning av idéer med Clara för att tolka temat då. Jo vi hittade något jag kan skriva om ... bara ett problem. Jag ska försöka hålla mig till 4000 tecken inkl. mellanslag .... hmm spännande xD Sist då jag skrev en novell, ja den novellen var inte en novell så länge xD Den slutade på ca 236 000 (runt 110 sidor) tecken med mellanslag xD Planen var att skriva en kort novell som omväxling - ja men hur gick det med det xD Den var inte så kort ... så att skriva en på 4000 ska bli en utmaning ... Nu när jag funderar på noveller som är skrivna så tittade jag på en ganska gammal och bestämmer mig för att lägga upp den här ....
 
Jag testade att skriva, faktiskt en kort, story som skulle vara sorglig .... får se om jag lyckades. Den är lite gammal så grammatiken var inte den bästa men jag palla inte rätta den xD Så, snart så lägger jag upp den ...
 
Be right back!
 
 
Taggar: Skrivning, kort novell, många sidor, noveller, novelltävling, tecken, tävling;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: