myblackbird.blogg.se

En skrivande själ

Skriver - Träning - Foto/video

Börjar med skrivningen då - Skriver en del noveller, men fokusen är ju på Boken då. Men tryckningen blir antagligen fram skjuten lite eftersom jag jobbar nu, men jo den börjar ta form och för att spara lite framtida arbeten med den så tar jag rättningen efterhand, kapitelvis, så rättningen kommer igång och så den blir klar. Och nej att skriva och rätta gör det inte rörigt .. Men jag måste verkligen försöka sluta börja på ny noveller, men det är svårt xD Men jag kanske kan hålla mig i skinnet nu när jag snart ska skicka in manuset till bokförlaget för att se vad de säger ... Fortfarande en bit kvar och jag ska inte stress skriva den, utan det får ta den tid det tar XP
 
Träning
Något kul där, nej xD Haha. Nu när saker förhoppningsvis har lugnat sig lite och det blir en mer stabil tillvaro så ska väl den komma igång på riktigt nu, man ska ta det lugnt när man börjar så man inte gör sig illa sen. Men man kan inte vara allt för snäll mot sig själv om det ska fungera. Så jag tänkte testa lite olika typer av träning och ja uppdatera lite här. För jag kan jobba, skriva, träna, äta vad jag vill, spela och vara med kompisar men ändå få tid över. Två timmar om dagen sitter man oftast och bara glo eller gå i cirkla så dags att bli av med den uttråkade timmen på dagen.
Diet, eh nej. Man ska äta det kroppen behöver. Proteiner - kolhydrater - fett och vitaminer/mineralar ... blabla. Ja men ni fattar. Men även ibland en riktigt kall Cola i stort glas med isbitar och citron ^^
Eh tillbaka till ämnet; Så det jag menar är att jag skriver tips och typ av scheman. Som: exempel på löpschema, simning, jogging, Dance Walk (eller vad det nu hette), dans, gym och andra typer av tips som gynnar träningen och dess resultat. Bilder och lite så ... Varför tränar jag? Det gynnar mig i framtiden, nu. Man mår bättre, sover bättre. För att jag vill.
 
Foto - Video
Håller på att förbereda inför ena video projektet, eller ja båda. Men just nu är det manuskriptet som ska göras. Scenplatserna - Skådespelarna/modellerna - Yay låter som värsta filmen xD
Har redan tagit en del bilder, bubblor! XD Uttråkad, ja lite. Men det kanske kan fungera. Får se vad som händer med dem. Hmm, har jag några roliga bilder ... och återigen så vill den inte ladda upp -.-'
 
Jaja nu får väl jag sluta skriva xD
 
Take Care! ^^
 
 
 
Taggar: Bokplan, Böcker, Kost, Min dröm, Projekt, Skrivning, Tryckning, blogga, boktryckning, fotosession, mat i samband med träning, tips, träning, träningstips, video;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: