myblackbird.blogg.se

En skrivande själ

Tryckningen

Jo som sagt så blev det lite framskjutet eftersom jobbet tog lite av skriva tiden, men boken börjar dra mot sitt slut. Eller ja nästan iaf xD Nu är det lite forskning samtidigt som jag skriver, sedan är det snart läge att gå igenom allt och rensa, rätta och liknande. Jag vet redan nu lite jag måste ta bort eller utöka. Så med datorns alla flikar och pappret med pennan börjar jag på lite smått. Fast jag vet ju vad som kommer hända, jag kommer skriva på storyn och några till xD
 
 
Ah jag vill ju så Gärna bara skriva lite av den här!!
 
 
Dessutom ska jag snart skriva en baksida ... den kanske jag lägger upp ...
 
 
BTW, om det är någon som skriver för tryckning, för skoj eller så och har frågor så fråga på, hjälper gärna till ^^
 
Ha det Gött!!
 
Taggar: Bokplan, Min dröm, Projekt, Skrivning, SvartaFågeln, boktryckning, bokutgivning, frågor;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: