myblackbird.blogg.se

En skrivande själ

HelgMys

Ah, helgen äntligen kommen. Kommer skriva en hel del innan veckan börjar igen. En kompis till mig, Hanna, kom på en bra idé inför en bok. Helt klart är jag fast! xD Lite forskning innan jag kan börja på skrivningen. Och om idéerna och tipsen/idéerna från Hanna så kommer det bli en serie ... inga problem. Den första boken jag har skrivit som handlar om hästar, vilket är konstig med tanken på att jag är en stallmänniska. Fundera dessutom att skriva, "fågelperspektiv" vilket jag väldigt sällan skriver ... Men jag får se vad som händer. Men jag har en del andra texter att skriva på oxå, noveller, böcker och projektet.
 
Japp, det blir en myshelg med skrivning, lite gott, F1 och LoL ... Ah just det, lite körning också ...
Detta är väl min helg.
 
Kika in på http://heartmagic.blogg.se när ni ändå håller på
 
 
Take Care, Be Yourself & Be Proud!
 
 
Taggar: Bokplan, Helgmys, Skrivning, blogga, bokidé, skriva;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: