myblackbird.blogg.se

En skrivande själ

Projekt - Praktik - Skrivning

Ja alltså det är ju en del på gång nu, att vara en av fyra om ett projekt som snart blir offentligt, ska bli så kul! Spännande! Det är inte lätt, tar lite tid och ska bli kul att se hur det kommer att gå ... Längtar faktiskt. Lite måste jag ju säga, japp det ska jag också xD Thed Björk - Racing - Projekt ... haha >:)
 
Men så har jag ju andra projekt, som att få igång min youtube kanal ... en kul grej bara, men ändå. Min Fotosessions lista, ja den börjar ta form ... hoppas att värmen kan komma, lite sol så jag kan börja någon gång !
 
Skrivandet - Jo vill bli klar med Boken, få klart serien - tar nog ett tag xD - och novellerna då .... Plus min kaotiska idé som jag ska genomföra ganska snart xD
 
Praktikens sista vecka är snart förbi, men ska bli kul att få komma tillbaka i sommar ^.^
 
Men nu så blir det lite LoL xD
 
 
Taggar: Bokplan, Konst, LoL, Projekt , Race, Skrivning, Thed Björk, Tryckning, fotosession, idéer, skriva, spela;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: