myblackbird.blogg.se

En skrivande själ

Skriver - Bokserien - Idéerna

OBS! Det går ej att ladda upp bilder!
 
Strunt i dem xD
 
Ska strax börja skriva på W&W (What you see & What you are) Dikta-medlemmarna börjar undrar om jag lever eller inte ... Sen blir det på båda böckerna, ska börja skriva lite på de två nya novellerna också. Börja på ett kaotiskt projekt snart också, haha xD
 
Ska nog ha den första bokserien på Dikta.se ev. här om någon visa intresse för att läsa lite ur mina verka, eller om personerna gå med i dikta ist. Ni väljer ^^
 
Det blir en bokserie på minst tre delar ... eller flera ... Från början var det tänkt att bli sex olika böcker ... men eftersom jag började på serien när jag gick i sjätte årskurs är den väldigt, konstig skriven så den håller inte för tryckning, men de bästa delarna, gör jag en version av för den tryckplanerade boken ... jag har försökte fixa det men känner att jag inte orka, jag är liksom igenom halva tredje boken ... de andra två är redan klara, inte renskrivningen då men men ...
Iaf, den tryckplanerade boken börja få form nu ... 73 sidor xD Inte klar på ett bra tag dock ...
 
Novellerna, japp det är en del men min kaotiska plan har fryst processen av de flesta förutom två xD Mer om den längre fram ...
 
 
Nä jag skulle skriva på W&W och Boken ... får se hur långt jag kommer
 
 
Have a Good Time!
 
Taggar: Böcker, Konst, Skrivning, blogga, ideér, idéer, noveller, skriva, text, tryckplan;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: