myblackbird.blogg.se

En skrivande själ

My Dream!

Att arbetet bakom boken ska ge resultat, tryckning. Hade varit as kul. Jag vill inte bli världsberömd ... men att åtminstone veta att boken finns i bibloteken runt om i Sverige. Att vara med på bokmässan i Gbg, att gå ut till skolor och visa att inget är omöjligt. Vill man, så ska man! Jag hatade böcker, hatade svenska, var sämst i svenska och allt med skrivning att göra, titta på mig idag. Nu är det annorlunda. Jag läser många böcker, jag skriver, som många skulle säga, sjukt mycket och får bra respons på det jag skriver. Iaf det jag skriver seriöst på ...
 
Att verkligen kunna kalla mig en ungförfattare, och faktiskt vara det. Och kan jag inte gå genom huvudingången så tar jag bakvägen.
 
Jag vill, Jag kan och Jag ska!
 
A wish of a Dream
But
In the same reach like a star
A star next to the moon
Taggar: Bokplan, Drömmer, Min dröm, My dream, Plan, Tryckning, Ungförfattare, bokidé, idéer;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: