myblackbird.blogg.se

En skrivande själ

Ny Novell bl.a

Fast ja ... Just nu är det Novell men blir antagligen en bok, en del av ett projekt jag håller på med. Så ja, vet inte om jag vill lägga upp delar på dikta, även om jag väldigt gärna vill det xD
 
Men som sagt, min bokserie som jag fundera på att lägga ner eftersom den inte är längre för tryckning. Jag vet inte, språket i den håller inte. Jag menar första och andra delen av andra boken skrev jag mellan sjätte och början av åttonde årskurs. Slutet av nian började jag på tredje delen ... så ja ... De sista tre delarna sen håller kanske. Får se. Men de som hade velat läsa den behöver inte oroa sig. Ett; Version 1 - den nuvarande böckerna kommer att komma på dikta.se. Två;  Namnen på böckerna kommer att ändras för Karaktären kommer tillbaka i en ny serie som är påbörjad. En triologi ... Men det är ett projekt som kommer arbetas med längre fram.
 
Handlingen i Serien kommer bli bakgrunden till Triologin sen, en del av den ;P
 
Men tillbaka till nuläget. Den nya storyn är den jag skriver mest på för kvällen och W&W ska avslutas snarast. Boken ska få ett till Kapitel och sen så ska jag väl dra lite film i natt för sömn kommer jag knappast få :/
 
Annat på - http://heartmagic.blogg.se
 
 
Taggar: Bokplan, Böcker, Konst, Min dröm, My dream, Plan, Projekt, Skrivning, Ungförfattare, blogga, bokidé, idéer, noveller, skriva, text, tryckplan;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: