myblackbird.blogg.se

En skrivande själ

Novellen blir bokens bakgrund

Ah som sagt novellen måste avslutas för att jag ska kunna börja på ett av kaos projektet - men eftersom jag också skriver på boken som kommer bli en triologi (är tanken) om inte en längre(ganska mkt längre) bok i tre delar. Och det andra bok projektet också ska bli en tjockare bok/triologi .... alltså ja allt är i huvudet, storyn har jag.
 
Men om inte karaktärerna i novellen kommer på ngt annat så blir det inga problem ... fast jag har lite fler idéer än som var tanken ... xD Alltså ja, hänger ni med?
 
Novellen är en av bakgrunderna till Triologi projektet - Kommer flera noveller till den sen. Har redan en som är klar xD  - så två noveller till triologins bakgrund.
 
Men Boken jag skriver, alltså nu blev det mkt.
 
Just Nu skriver jag på två serier, triologin och den andra (inga namn än ;P)
Men jag ska börja på en till, efter att novellen är avklarad. Eftersom det blir några noveller, som är "kartor/bakgrunder" till den nya Triologin som inte än är påbörjad ...
 
Nä känner att jag tappade er där ... Lättare sagt, blir snart flera noveller och en till bok triologi som ska påbörjas.
 
Japp det var det.
 
Take Care!
Taggar: Bokplan, Böcker, Plan, Projekt, Skrivning, Tryckning, fantasy, noveller;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: