myblackbird.blogg.se

En skrivande själ

Novell:The Forbidden Kiss - Träning

Är bakgrunden till ett av projekten jag håller på med, men jag lägger upp kladden på dikta.se för er som nu vill läsa den ...
 
- Träning ska vara bra, det ska vara kul och man ska trivas.
 
Jag simmar, dansar och joggar .... dricker läsk och äter godis.
 
Man kan äta vad man vill, det är inte bara mängde som spelar roll utan det är hur ofta. Man kan träna, dricka cola och fortsätta träna. Som exempel. Ät vad ni vill, hur ni vill, när ni vill.
 
Kommer dansa två ggr i veckan sen ... Men nu simning varje/varannan dag - beroende på skolan - 2 timmas pass .... och nej man ska Inte räkna längderna. Jag är ute och gå när jag tröttnat på rummet, tar med mig kameran och se om jag hittar något spännande. Skriver några timmar .... ni ser, inga problem. Dansar - fristående - när jag har yta för det.
 
Om någon nu bryr sig kommer jag göra lite kommande inlägg om träning, ge tips etc
 
Allt är möjligt! Bara man vill ...
 
 
Take Care!
Taggar: dans, jogging, noveller, simning, tips, träning, tränings tips;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: